Ilmu, itulah yang aku cari selama ini. Sungguhpun aku terkapai-kapai mencari di manakah kebolehan aku selama ini. Aku sememangnya tidak tahu siapa diri aku.? apa kebolehan aku.? adakah aku layak ditempatkan di sisi mereka? Semestinya dalam hati akan kata aku tak layak. Aku tak dapat menghalangi kata rendah diri seorang diri. sehingga ke hari ini aku tidak taqhu. mungkin orang luar boleh tengok apa kebolehan aku tetapi aku tidak dapat mencarinya. Mungkin suatu hari nanti Allah akan buka pintu mata hati untuk aku. Aku hanya ingin melihat sesiapa sahaja yang ada didepan kamera  aku berwajah gembira dan bukan tangisan yang ditadah...buat masa ini, aku hanya mencari keindahan yang Allah berikan di depan mata aku agar aku gunakan sebaiknya untuk mencari persoalan siapa aku yang sebenarnya...






Comments

Popular Posts