Happy Smile


Hari ini, aku happy sangat. Tak tahu nak cakap macam mana, tapi start pukul 5.00pm tadi sampai pukul 8.00pm, aku sentiasa senyum. Hari ini buat petama kali aku tersenyum lebar.

        AKU dapat masuk kelas Cinephoto!!!

Mula, mula, down sikit sebab siapa yang tak daftar lagi, disuruh keluar. Tapi niat aku betul. Dari sem 2 lagi aku nak sangat masuk kelas ini tapi tak kesempatan. Akhirnya aku dapat jugak belajar photo. Diceritakan pulak selepas kelas, aku ke perpustakaan nak lihat group kelas ada kosong lagi ke tak?

       TUHAN mendengar bisikan aku.

        Alhamdulillah....

Itu saja ucapan tanda terima kasih kepada Allah. Ada satu lagi tempat kosong untuk group photo. Selepas itu, saya daftar dan dapat tempat itu.

Thanks Allah...

Semoga aku dapat belajar dengan gembira dan mempraktikkan segala yang dibelajar ke dunia luar.

Pasal kamera, kawan gila gila bilik dah beri lampu hijau untuk pinjamkan camera. Thanks My Friends...



Comments

Popular Posts